09109781249

ایده منحصر به فرد طراحی خانه چوبی

ایده طراحی خانه چوبی، گاهی اوقات فراتر از درک است و خانه به معنای واقعی کلمه هیچ نشانی از ساختمان مسکونی سنتی را ندارد.

در طرح مورد بررسی در این مقاله، شکل خانه چوبی شبیه یک بشکه چوبی واژگون است که از یک طرف بریده شده تا نمای شیشه ای و مستقیم ایجاد شود.

Choobi-86

سازه چوبی، مانند یک پتو، فضای داخلی را در بر می گیرد و حفاظت از آن را از سمت جنگل تضمین می کند و با مناظر پانورامای دره و دریاچه لذت وصف ناپذیری ایجاد می کند. ( منظره می تواند جنگل، دریا و … باشد. )

Choobi-87

این سازه دیوار پشتی خانه چوبی را تشکیل می دهد، به آرامی به پشت بام و سپس به سایبان بالای تراس منهی می شود. دلایل انتخاب خانه چوبی در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.

هیچ مرز مشخصی وجود ندارد و نشانی از اینکه دیوار به پایان می رسد و سقف شروع می شود وجود ندارد. این طرح خانه چوبی یک خانه ییلاقی ساخته شده از چوب است.

Choobi-89

ایده طراحی خانه چوبی برای ارتباط با طبیعت

با این طرح خانه چوبی به نظر می رسد که خانه همچون درختان از داخل زمین رشد می کند و توسط خود طبیعت ایجاد شده است. اگر دقت کنید، می بینید که شکل آن از خطوط مشخصه طبیعت منطقه پیروی می کند.

تنه بلوط، شاخه های منحنی درختان برگریز و مهمتر از همه، کلبه کاملاً از چوب طبیعی ساخته شده است. کمترین تأثیر را بر محیط طبیعی دارد و با آن ادغام می شود. دوستدار محیط زیست است.

Choobi-90

ایده تیرهای گرد در طراحی خانه چوبی

سقف گرد است و با دیوار ادغام می شود. تیرهای چوبی گرد در طول کل عمق سازه در فواصل چند متری چیده شده اند. آنها مرز بین سقف و دیوار را محو می کنند و بر وحدت این فرم تأکید می کنند.

به طور کلی، ایده های طراحی خانه چوبی که در این مقاله ارائه شده به قدری منحصر به فرد و غیرقابل پیش بینی است که همگان را شگفت زده خواهد کرد.

Choobi-91

شبیه یک پناهگاه امن و آرام است، یک خانه زیست محیطی برای سکونت در عین حال احاطه شده توسط حیات وحش، این فوق العاده است.

در دنیای پر هیاهوی امروز، واقعا لازم است محلی ساکت و امن دور از شلوغی ها داشته باشیم. این امر باعث می شود بتوانیم از نظر روحی و روانی خود را بازیابی کنیم و دوباره به زندگی شهری باز گردیم.

Choobi-88

برای ساختن یک خانه چوبی خاص، می بایست در کنار استفاده از بهترین چوب و متریال، دانش تخصص این کار ار نیز داشت. برای داشتن بهترین انتخاب و خانه چوبی، باید با متخصصلن این حوزه مشورت و گفتگو کرد.

مهندسان مجموعه خونه چوبی، با سالها تجربه و تخصص در ساخت انواع خانه های چوبی، آماده هستند تا شما عزیزان را در این راه همراهی کنند و مشاوره لازم را در خصوص مسائل فنی و مالی ارائه نمایند.

Choobi-92

برای مشاهده نمونه پروژه های اجرا شده خونه چوبی، به وبسایت ما به نشانی Khoonehchoobi.com مراجعه فرمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *