09109781249

خانه چوبی در جنگل

خانه چوبی جنگلی، در همه جهان طرفداران بسیار زیادی دارد.

خانه چوبی ساخته شده در جنگل، طرحی برای یک خانه منحصر به فرد با الهام از طبیعت و دوستدار محیط زیست است که بسیاری از مهندسان و معماران از آن با نام “خانه آینده” یاد می کنند.

ایده ساخت خانه چوبی در جنگل، کاملاً با محیط اطراف مطابقت دارد. این خانه چوبی در نزدیکی و حتی در داخل جنگلی زیبا قرار می گیرد و برای کسانی که در آنجا زندگی می کنند، نزدیک ترین تماس روزانه ممکن را با طبیعت فراهم می کند.

Choobi-143

سبک خانه چوبی جنگلی

سبک خانه چوبی بر اساس اصول مهندسی و معماری روز و همچنین اصول مدرنیستی ارتباط داخلی با بیرون خواهد بود. می توان در طراحی خانه چوبی جنگلی از شیشه های بزرگ برای محو شدن خطوط و ایجاد هم افزایی بیشتر با طبیعت کمک گرفت.

متخصصان معتقدند که نقطه قوت طرح خانه چوبی جنگلی ایده آل و منحصر به فرد، ترکیبی از ارزش های معماری و مصالح و سیستم های به کار رفته است که همراه با موقعیت مکانی آن کاملاً بر شخصیت یک خانه اکولوژیکی و دوستدار محیط زیست تأکید می کند.

در پروژه های ساخت خانه چوبی مجموعه چوبرا از معماری به روز، مدرنیسم و مواد زیست محیطی مانند چوب الهام گرفته شده است. خانه چوبی پیش ساخته را در این مقاله بیشتر بشناسیم.

Choobi-146

شکل ساده خانه چوبی چوبرا، با سبک خاص و زیبایی شناسی مطابقت دارد. ما در چوبرا در نظر داریم برای تامین برق پاک خانه چوبی جنگلی، فناوری خورشیدی را که با دغدغه محیط زیست طراحی شده است را به مشتریان خود توصیه و برای ایشان اجرا کنیم.

خانه چوبی جنگلی در چوبرا، از مواد زیست محیطی و طبیعی که ساختمان را با طبیعت یکپارچه می کند ساخته می شود.

یکی دیگر از جنبه های قوی طراحی خانه چوبی جنگلی توسط متخصصان ما، استفاده از سیستم هایی است که به خودکفایی خانه چوبی کمک می کند.

خانه چوبی مدولار

مدولار بودن خانه چوبی نیز راه حل پیشنهادی ما به مشتریان عزیز است. خانه چوبی جنگلی مدولار به معنای کاهش زمان ساخت، ضایعات ساخت و ساز کمتر و به حداقل رساندن تأثیر منفی بر محیط زیست است.

Choobi-144

ما معتقد هستیم همانطور که زندگی ما تغییر می کند، به این جهت خانه نیز باید با ما تغییر کند و سازگار شود. این رویکرد در اولین ملاحظات در طراحی خانه چوبی مد نظر می باشد.

ایجاد چند ماژول اساسی در خانه چوبی جنگلی، تضمین می کند که خانه چوبی می تواند مانند یک پازل با نیازهای شما سازگار شود.

خانه های چوبی جنگلی یک خانه شگفت انگیز و فوق العاده است که در داخل جنگل ها پنهان شده اند. احاطه شده توسط جنگلی انبوه که تا آنجایی که چشم کار می کند امتداد دارد، مکان مناسبی برای آرامش و تمرکز می باشد.

Choobi-145

در ساخت خانه چوبی جنگلی، حتی می توان بدون قطع درختان و با احترام به محیط طبیعی، آنها را در بافت طراحی خود گنجاند.

با تنه هایی که توسط دهلیزهای شیشه ای محافظت می شوند تا بخشی از معماری شوند. وقتی می توانید چنین طراحی خانه چوبی را داشته باشید، چه کسی به تابلو نقاشی در خانه خود نیاز دارد؟

خانه چوبی جنگلی در تعطیلات احساس شگفت انگیز آزادی را برای شما به ارمغان می آورد. لذت بردن از تعطیلات در وسط جنگل، با آرامش و فضای زیاد و یکی شدن کامل با طبیعت، صدای آواز پرندگان، بوی تازه درختان از ویژگی های خانه چوبی جنگلی است.

شما می توانید از جنبه اقتصادی به ساخت خانه چوبی جنگلی نگاه کنید. می توانید خانه های چوبی جنگلی را اجاره دهید و در تعطیلات ضمن کمک به محیط زیست، در آمد قابل ملاحظه ای را کسب کنید.

انتخاب مصالح و شیوه ساخت یک خانه چوبی برای دوام و استحکام آن و همچنین هزینه نهایی پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای ساخت یک خانه چوبی مطابق با سلیقه شما و مستحکم، به تخصص در این رشته نیاز دارید.

Choobi-147

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان در مورد طراحی و ساخت خانه چوبی، اکنون با متخصصین چوبرا تماس حاصل فرمایید.

نمونه پروژه های خانه چوبی ساخته شده توسط چوبرا، در سایت ما به نشانی Khoonehchoobi.com در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *