09109781249

خانه چوبی روستایی

خانه چوبی همیشه جذاب است.

یک خانه چوبی روستایی همراه با تراس چوبی زیبا، برای اقامتی آرام در حومه شهر یا در یک روستای آرام، ایده آل و فوق العاده است.

طرح خانه چوبی روستایی

خانه چوبی روستایی ما می تواند در طبقه همکف، دارای اتاق نشیمن بزرگ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد و در طبقه بالای خانه چوبی روستایی ما، می تواند اتاق خواب بزرگ 25 متر مربعی، حمام و فضای دنجی برای مطالعه قرار داشته باشد. بر اساس نیاز و سلیقه شما، معماری داخلی خانه چوبی روستایی، قابل طراحی می باشد. 

برای شناخت خانه چوبی کوچک به این مقاله مراجعه فرمایید.

تصور کنید زندگی و اقامت در خانه چوبی روستایی در منطقه ای پر از درخت و صدای زیبای پرندگان چه حس وصف ناپذیری خواهد داشت. خانه های چوبی روستایی بهترین اقامتگاه برای گذراندن تعطیلات هستند.

Choobi-149

دهکده ای جذاب با خانه های چوبی روستایی همراه با پاسداشت سنت ها ضمن احترام به طبیعت، می تواند صنعت توریسم و رونق اقتصادی را در هر منطقه ای، توسعه دهد و شرایط اشتغال زایی خوبی داشته باشد.

خانه‌های چوبی و کلبه‌های چوبی در روستاها و شهرها بسیار جذاب هستند و همین امر سبب شده است که تقاضا برای ساخت خانه چوبی و اقامت در خانه چوبی روستایی به شکل فزاینده ای، افزایش یابد.

روستاها مترادف پناهگاه های طبیعی و بهترین مناطق برای کشف و یادگیری تفاوت ها هستند و فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری فرهنگ و عادات محلی همراه با تفریحات سالم برای بالا بردن آدرنالین می باشند. برای اقامت در چنین فضایی بهترین مکان، خانه چوبی روستایی است.

با ساخت خانه چوبی روستایی در مناطق آرام و بکر، میتوان کسب و کار خانوادگی کوچکی ایجاد کرد تا ضمن اینکه دوستدار محیط زیست خود هستیم، درآمد قابل ملاحظه ای داشته باشیم.

Choobi-150

امروزه بوم گردی بسیار طرفدار پیدا کرده است. یکی از مهمترین بخش های بوم گردی، اقامت است. بهترین گزینه برای اقامت در یک بوم گردی، خانه چوبی روستایی با ویژگی های منحصر به فرد آن است.

بوم‌گردی دارای خانه‌های ییلاقی، رستوران و … است. این امکان وجود دارد که از خانه چوبی بعنوان یک رستوران محلی در روستا با طبیعتی پاک استفاده کنیم. ساخت خانه چوبی روستایی فقط مناسب اقامت نیست بلکه کاربردهای بسیار زیاد دیگری نیز دارد.

معماری خانه چوبی روستایی و تکنیک های ساختمان سازی در بوم گردی، روستاها را به شگفتی تبدیل کرده است. ساخت خانه چوبی در هر محلی، سبک منحصربه‌ فرد و منطقه‌ای خود را دارد.

تصور کنید خانه‌های چوبی روستایی، خیابان‌های سنگ‌فرش و طبیعت زیبا، مانند قدم زدن در زمان است. ساخت خانه چوبی روستایی فواید بسیاری برای رشد و ارتقاء صنعت توریسم و بوم گردی دارد.

خانه های چوبی مجموعه چوبرا، یک مفهوم کاملاً جدید در زندگی روستایی است که توسط معماران و مهندسان برجسته این حوزه طراحی و ساخته می شوند.

Choobi-151

مجموعه تخصصی ساخت خانه چوبی چوبرا، راه حل کامل و کلیدی به شما ارائه می دهد. از مشاوره و دریافت مجوز های لازم تا اجرا و تکمیل تاسیسات خانه چوبی، در کنار شما خواهیم بود.

ارائه راه حل های ساده برای ساخت خانه چوبی و ایده های طراحی خانه های چوبی مدرن و هوشمند در سراسر ایران از جمله خدمات مجموعه ماست.

چوبرا، با فرم‌های ساده و استفاده از مصالح مستحکم اقامت امن و راحت را در یک بافت روستایی به ارمغان می آورد.
خانه های چوبی چوبرا، برای پاسخگویی به آب و هوای سخت کوهستانی و بالاترین استانداردهای بهره وری انرژی طراحی و ساخته می شوند تا خانه چوبی با کیفیت بالا برای سالها زندگی لذت بخش داشته باشید.

ساخت خانه چوبی با مناسب ترین قیمت ها و سرعت ساخت و ساز خانه چوبی در مجموعه چوبرا، نگرانی و استرس را از پروژه شما دور می کند و به شما امکان می دهد بر لذت بردن از خانه چوبی جدید خود تمرکز کنید.

Choobi-152

ساخت خانه چوبی در چوبرا عمداً ساده است که این امر هزینه ساخت و ساز را پایین نگه می دارد و در عین حال امکان انتخاب طیف وسیعی از گزینه ها در طراحی و ساخت خانه چوبی مطابق با سلیقه شما فراهم می باشد.

معماران و مهندسان چوبرا، با طراحی خاص خانه چوبی و در نظر گرفتن و دقت در جزئیات و مشخص کردن هر یک از عناصر خانه چوبی، یک خانه چوبی ایده آل را به شما تقدیم می کنند.

خانه های چوبی چوبرا با ظاهری جذاب و مدرن، به خوبی با چشم‌انداز کوهستان و به‌ویژه مکان‌هایی که ساخت و توسعه در آنجا سخت است، مناسب هستند.

طرح‌ های خانه چوبی چوبرا، می‌توانند به شکلهای مختلف مثل: خانه چوبی روستایی که در این مقاله درباره آن صحبت کردیم، باشد.

Choobi-153

مجموعه خانه چوبی چوبرا، از این طریق فرصتی منحصر به فرد برای شما فراهم می کند تا خانه ای متناسب با سبک زندگی و محیط فردی یا خانوادگی خود داشته باشید.

توجه به جزئیات خانه چوبی در مجموعه چوبرا مشهود است. نتیجه آن این است که خانه های چوبی چوبرا، به یک الگو برای ساخت مسکن روستایی تبدیل شده است.

مجموعه چوبرا، ساخت خانه چوبی مدولار را بعنوان یک طرح منحصر به فرد پیشنهاد می کند. خانه های چوبی مدولار، پایدار و مناسب برای ساخت و سازهای سخت در ارتفاعات می باشند.

Choobi-154

برخی از ویژگی های خانه چوبی چوبرا:

کاهش 90 درصدی ضایعات تولیدی با ساخت و ساز خانه چوبی در خارج از محل

سر و صدا و اختلال در آرامش همسایگان تا حد زیادی کاهش یافته است

کیفیت ساخت خانه چوبی تا حد زیادی بهبود یافته است

ساخت سریع خانه چوبی در محل

عایق حرارتی و صوتی بالا

کاهش انتشار کربن

Choobi-155

برای مشاوره رایگان در خصوص ساخت خانه چوبی ایده آل و مطابق با سلیقه و نیاز خود، هم اکنون با متخصصین خانه چوبی در مجموعه چوبرا، تماس حاصل فرمایید.

02122315420

09109781249

09127992988

Choobi-156

ضمناً، می توانید با مراجعه به وبسایت چوبرا، به نشانی: Khoonehchoobi.com نمونه پروژه های خانه چوبی را ملاحظه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *