09109781249

خانه چوبی کوچک

وقت آن است که سردرگمی در مورد انتخاب خانه خود را رها کنید.

با مجموعه‌ای از خانه های چوبی، تعادلی سالم در کار و زندگی خود ایجاد کنید.

آیا می توانید تصور کنید در طبیعت زندگی می کنید؟ در مجموعه خونه چوبی ما طرح های مختلف خانه چوبی را در ابعاد گوناگون برای برآورده شدن نیاز ها و سلیقه شما ارائه می کنیم.

خانه چوبی کوچک ما که با استفاده از بهترین متریال ساخته می شوند، با محیط زیست سازگار است و راه حلی عالی برای زندگی سالم و همراه با آرامش است. خانه های چوبی ما سفارشی هستند و طرح های ما می توانند مطابق با ترجیحات فردی شما شخصی سازی و ساخته شوند.

در مجموعه خونه چوبی، ما اطمینان می‌دهیم که خانه چوبی با بهترین کیفیت و طراحی ساخته می شود. مجموعه خونه چوبی تلاش کرده است با استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست، سایت‌های ساخت‌وساز بدون آلایندگی و ساختمان‌های هوشمند و کم‌ مصرف در انرژی را راه اندازی کند و با ساخت خانه های چوبی، کشور را به سوی صنعت ساخت ‌و ساز سبزتر پیش ببرد.

ساخت خانه های چوبی در جهان به طور چشمگیری در حال رشد هستند. سایت های ساخت و ساز خانه چوبی بسیار آلایندگی کمی دارند. خانه های چوبی انرژی را هدر نمی دهند. در مجموع، ساخت و ساز خانه چوبی از انتشار گازهای گلخانه ای بسیار جلوگیری کرده است.

choobi-11

ساخت خانه های چوبی

خانه های چوبی برای صدها سال در بسیاری از اقلیم ها برای ساخت و ساز استفاده شده است. سیستم های اسکلت چوبی پنل بسته هستند، به این معنی که اکثر مونتاژها قبل از انتقال به سایت در کارخانه انجام می شود.

این ویژگی، خانه چوبی را به انتخابی عالی برای سازندگان تبدیل می کند زیرا زمان مونتاژ در محل سریع است که این امر باعث کاهش هزینه های پروژه خواهد شد.

همچنین خانه‌های چوبی به دلیل کارایی حرارتی بسیار بیشتر از سایر خانه های ساخته شده با مصالح دیگر، شناخته می‌شوند. بنابراین سازندگان می‌توانند از مزایای حرارتی، اقتصادی و زیست‌محیطی خانه‌های چوبی بهره‌مند شوند.

چرا خانه چوبی؟

زمان ساخت سریع و عملکرد حرارتی عالی ( عایق عالی ) تنها دو مورد از دلایلی است که بیشتر و بیشتر سازندگان را به ساخت اسکلت چوبی به عنوان انتخاب خود تشویق می کند.

قاب‌های چوبی با درجه بالایی از دقت در ابعاد ساخته می‌شوند و می‌توانند تقریباً برای هر طرح و سبک مورد نظر، ساخته شوند.

choobi-12

برخی مزایای خانه چوبی:

1- عملکرد حرارتی عالی – کاهش مصرف انرژی

2- فراهم کردن فضای اضافی و افزایش ارزش خانه شما

3- از نظر معماری انعطاف پذیر و مناسب برای ساخت و ساز چند طبقه

4- تسهیل ساخت سریع و دقیق با استفاده از تکنیک های ساخت پیشرفته

5- سیستم ساخت خانه چوبی سبب می شود عایق بسیار خوبی برای گرما در داخل و بیرون خانه داشته باشید.

6- در عملکرد حرارتی و آتش سوزی فراتر از مقررات ساختمان عمل کرده و بسیار ایمن است.

7- محدوده U-Value عالی در خانه چوبی به این معنی است که میزان نشت هوا از خانه شما حداقل است و کارایی آن ثابت شده است.

8- در کارخانه تولید شده و تحت کنترل کیفیت دقیق، با اطمینان از دقت ابعاد و کاهش زمان ساخت، انجام می شود.

در این قسمت، می خواهیم به صورت اجمالی شما را با ساخت خانه چوبی کوچک، گام به گام آشنا کنیم.

چگونه خانه چوبی کوچک خود را بسازیم (گام به گام!)

نجاری:

ممکن است باور نکنید که نجاری در ساخت خانه چقدر می تواند آسان باشد. پس نگاهی بیندازید و ببینید که آیا مهارت های چوبی لازم را برای سر و سامان دادن به خانه خود دارید یا خیر.

خانه‌های پیش‌ساخته برای همه مناسب نیستند، و قابل درک است، زیرا معمولاً کوچک و جعبه‌ای هستند، بنابراین، نمی‌توانند فضای کافی برای یک خانواده پرجمعیت را فراهم کنند.

با این حال، آنها مقرون به صرفه و برای ساخت آسان هستند. برخی از خانه ها مانند این خانه که از پانل های چوبی ساخته شده است، ظاهر جذاب و احساس دنج یک کلبه چوبی را دارند اما با طراحی مینیمالیستی مدرن در فضای داخلی جلوه دیگری به خود داده است.

بیایید در این خانه چوبی کوچک که برای یک زوج جوان ساخته شده است گشتی بزنیم . این خانه نه تنها ارزان ساخته شده است، بلکه دوستدار محیط زیست نیز می باشد زیرا به زیبایی با محیط اطراف در دامنه کوهی که بر روی آن واقع شده است ادغام می شود.

choobi-2

کابین چوبی جذاب

این عکس خانه چوبی دوست داشتنی پس از ساخت آن است. توجه داشته باشید که چگونه روکش چوبی بدون پرداخت، نمای بیرونی آن را مانند یک افزودنی طبیعی به دامنه کوه جلوه می دهد؟

choobi-3

فونداسیون خانه چوبی

می توانید ببینید که چگونه از چوب در هر مرحله از ساخت این خانه استفاده می شود. فونداسیون شامل ستون های بتن مسلح است که در زمین تعبیه شده اند. شبکه ای از تیرهای چوبی بر روی ستون های بتنی قرار دارد تا پایه خانه را تشکیل دهد.

choobi-4

ساختار خانه چوبی

پانل های چوبی بر روی شبکه قرار می گیرند تا کف را تشکیل دهند، در حالی که تیرهای عمودی که به شبکه متصل می شوند، پانل های دیوار را نگه می دارند تا دیوارهای بیرونی و همچنین پارتیشن های داخل خانه را تشکیل دهند.

choobi-5

می بینیم که خانه چوبی کوچک ما در حال شکل گرفتن است

دیوارهای بیرونی تقریباً کامل شده اند، اما فضای داخلی مانند یک سالن بزرگ به نظر می رسد. آیا واقعاً می تواند یک اتاق نشیمن، مطالعه، آشپزخانه، حمام و اتاق خواب را در خود جای دهد؟

choobi-6

ساخت خانه چوبی رو به اتمام است

درهای شیشه ای برای تکمیل خانه به قاب وصل می شوند. اکنون بیایید پس از اتمام خانه، نمای فوق العاده ای از خانه را ببینیم.

choobi-7

تصویر خانه چوبی کامل شده

این نمای خانه چوبی کوچک پس از اتمام مراحل منتهی به درب اصلی و همچنین محوطه سازی بیرونی است. مثل یک عکس زیباست، اینطور نیست؟

choobi-8

اتاق نشیمن با چشم انداز خانه چوبی کوچک

با یک نگاه به اتاق نشیمن متوجه نیاز به درهای شیشه ای خواهید شد که نور خورشید را برای گرما و دنج نگه داشتن خانه وارد می کنند و همزمان منظره سبز اطراف را به نمایش می گذارد. صندلی ها طوری چیده شده اند که می توانید از هر جا برای نشستن استفاده و از مناظر لذت ببرید.

choobi-9

اتاق خواب دنج خانه چوبی کوچک

اتاق خواب برای یک تخت دو نفره به اندازه کافی بزرگ است. از آنجایی که توسط دیوارهای چوبی محصور شده است که باعث تیره شدن فضای داخلی می شود،

طراحی دارای یک صفحه چوبی باریک در خارج از شیشه است که به نور خورشید اجازه می دهد تا روشنایی را به اتاق اضافه کند. همچنین یک بازی جالب از نور و سایه ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیستر و مشاوره تخصصی ساخت خانه چوبی خود، همبن حالا با کارشناسان خونه چوبی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *