09109781249

ساخت خانه چوبی مدرن

استفاده از چوب مزایای بسیاری دارد.

دردنیای امروز بر عکس تصور خیلی از مردم ساخت خانه چوبی بعنوان معماری مدرن و پایدار شناخته می شود. به همین دلیل ساخت خانه چوبی در کشورهای پیشرفته به شدت رو به افزایش است و استقبال زیادی از خانه های چوبی شده است.

خانه چوبی مدرن

خانه های چوبی مدرن کیفیت زندگی را افزایش می دهند. خانه های چوبی جدید برای افرادی که به دنبال بالاترین استانداردهای زندگی و سازگاری با محیط زیست مناسب هستند، بهترین انتخاب است.

Choobi-166

در ساخت خانه چوبی از مواد بیولوژیکی و به ویژه چوب استفاده می شود که حداکثر آرامش و راحتی را فراهم می کند.

همانطور که قبلا هم به آن شااره شد یکی از مزایای ساخت خانه چوبی این است که برای افرادی که نگران محیط زیست و دوستداران طبیعت هستند، شرایط یک زندگی سالم و طبیعی را فراهم می کند.

چوب برای قرن ها به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است. ساخت خانه چوبی ویژگی های معماری و ساختاری بسیار خوبی دارد. برای اطلاعات بیشتر از ساختمان های چوبی بلند مرتبه به این مقاله مراجعه فرمایید.

هزینه ساخت خانه چوبی مدرن

اغلب در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مقرون به صرفه تر است. یک خانه چوبی مدرن شبیه یک کلبه کوهستانی سنتی نیست. سبک و معماری دلخواه و منحصر به فردی دارد.

آیا شما می خواهید یک خانه چوبی مدرن بسازید؟ در خانه چوبی مدرن فضاهای داخلی هم می تواند با استفاده از چوب، شکل رویایی داشته باشد.

Choobi-167

ساخت خانه های چوبی جنبه های اکولوژیکی و اقتصادی بسیار زیادی دارند. در دنیای پر التهاب امروز که از نظر اقتصادی و آب و هوا نیاز به مدیریت و حل مسائل داریم، ساخت خانه های چوبی یکی از مهمترین راهکارهای برون رفت از مشکلات است.

ساخت خانه با مصالح طبیعی و تجدیدپذیر و استفاده از چوب در طراحی ما را به سمت ساخت خانه چوبی هدایت می کند. خانه های چوبی معاصر به شما نوید شادی و آرامش می دهند.

اکنون بیشتر مردم می خواهند خانه چوبی بسازند. هزینه ساخت خانه های چوبی خانوادگی تا ویلاهای چوبی لوکس در کل بسیار مقرون به صرفه تر از سایر رقبا مثل: بتن و … می باشد.

Choobi-168

خانه های چوبی عایق صوتی و حرارتی خوبی هستند، به این جهت در هزینه های انرژی و مصرف آن بسیار صرفه جویی می شود. خانه چوبی می تواند به سرعت ساخته شود و یک زندگی سالم را برای صاحب خود تضمین کند.

در کشورهای پیشرفته امروزه برای داشتن یک زندگی پایدار بر روی ساخت خانه چوبی با معیارهای امروزی برنامه ریزی می کنند و آن را به سرعت پیش می برند.

خانه های چوبی مدرن از نظر زیبایی شناسی بسیار چشمگیر هستند و جلب توجه می کنند. در خانه چوبی مدرن آسایش با سنت ملاقات می کند. به لطف شبکه های هوشمند، حتی می توان یک خانه چوبی هوشمند و دنج داشته باشیم.

Choobi-169

بعنوان نمونه در یک خانه چوبی مدرن برای تامین انرژی گرمایی و برق لازم می توانبم از یک سیستم پنل خورشیدی استفاده کنیم.

اگر به دنبال ساخت خانه چوبی مدرن هستید، برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در این خصوص همین حالا با مهندسین مجموعه چوبرا تماس حاصل فرمایید.

02122315420

09109781249

09127992988

Choobi-170

نمونه پروژه های خانه های چوبی اجرا شده توسط مجموعه چوبرا، در وبسایت ما به نشانی Khoonehchoobi.com قابل مشاهده می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *