09109781249

کلبه چوبی

تکنولوژی مدرن مبتنی بر چوب ساخت کلبه چوبی را بسیار آسان کرده و ایمنی را تضمین می کند.

تعطیلات در جنگل همیشه یک تجربه جادویی است. آرامش طبیعت و حس دوری از زندگی پرشتاب شهری، لذت بخش است. اما چیزی که واقعاً این جذابیت را ایجاد می کند، اقامت در یک کلبه چوبی است.

سبک روستایی و حتی مدرن کلبه چوبی باعث می شود احساس راحتی کنیم، با عناصر طبیعی در ارتباط باشیم و جادوی فضای جنگل را با تمام وجود لمس کنیم.

Choobi-158

اگر می خواهید یک کلبه چوبی زیبا و جذاب داشته باشید، قبل از برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی خود طرح کلبه چوبی خود را مشخص کنید و در مورد ویژگی های کلبه چوبی بیشتر بدانید.

مجموعه چوبرا، در ساخت کلبه چوبی پیش ساخته سفارشی با کیفیت بالا، ویلای چوبی، خانه چوبی ساحلی و کلیه نیازهای یک پروژه برای ساخت کلبه چوبی، تخصص دارد.

برخی از ویژگی های کلبه چوبی:

سازگار با محیط زیست

بادوام

مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوا

نصب آسان

عایق صدا

ویژگی کلبه چوبی زیاد است که در اینجا به تعدادی از آنها خلاصه وار اشاره کردیم.

Choobi-159

ساخت کلبه چوبی

مهندسان و معماران با تجربه مجموعه چوبرا، با استفاده از ترکیب تکنیک های جدید و ماشین آلات مدرن برای ساخت کلبه های چوبی لوکس، بر اساس طرح های دقیق معماری ارائه شده توسط مشتریان، کلبه چوبی امن و زیبا را برای شما عزیزان به ارمغان می آورند.

هر مرحله از ساخت کلبه چوبی، تحت نظارت و کنترل دقیق قرار می گیرد تا از نتیجه نهایی با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود. برای آگاهی بیشتر از هزینه ساخت کلبه چوبی به این مقاله مراجعه فرمایید.

کلبه چوبی مسکن پایدار

در کشورهای پیشرفته قصد دارند خانه های چوبی بیشتری بسازند چرا که اگر بخواهد به اهداف آب و هوایی خود دست یابد، باید خانه های بیشتری با استفاده از چوب ساخته شود.

Choobi-161

برخی از شرکت‌های کوچک‌تر با تمرکز بر ساخت‌وساز پایدار برای مدت طولانی مشغول ساخت خانه‌های چوبی بودند، اما اکنون بازیگران بزرگ صنعت ساخت و ساز در حال ورود به این مسیر پایدار یعنی ساخت خانه های چوبی و کلبه های چوبی زیبا هستند.

چرا باید به سمت خانه های چوبی برویم؟

به گفته محققان، تولید بتن و سیمان “مقدار دیوانه کننده ای از CO2” آزاد می کند به طوری که “حدود 7٪ از انتشار جهانی کربن، از تولید سیمان پدید می آید.” در حالی که “چوب کربن را در طول رشد ذخیره می کند و در طی ساخت خانه چوبی، انتشار کربن بسیار کمتری نسبت به بتن دارد.

جالب است بدانید به دلیل ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فرد خانه چوبی، ساخت خانه چوبی در امارات نیز مورد توجه قرار گرفته است. علی رغم اینکه در امارات متحده عربی چوب یک مصالح ساختمانی غیرمعمول است، اما سبب می شود در داخل خانه چوبی خنک باشد و از نظر حریق ایمن تر باشد.

Choobi-162

آزمایشات مقاومت در برابر آتش برای خانه چوبی در امارات انجام شد که به بهتریت شکل ممکن در برابر حجم زیادی از آتش مقاومت کرد و مهر تاییدی بر ساخت خانه چوبی و حرکت به سمت مسکن پایدار شد.

یکی از بارزترین مزایای خانه های چوبی، مدت زمانی است که از طراحی خانه چوبی تا ساخت خانه چوبی به طول می انجامد. مدت زمان کوتاه حدود 1 تا 2 ماه است.

ساخت خانه های چوبی تحت تأثیر شرایط آب و هوایی نیست، بنابراین می توانیم خانه چوبی را در تمام طول سال بسازیم.

ساخت خانه چوبی نه تنها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مفید است، بلکه عایق حرارتی بسیار خوبی است و محیط زندگی دلپذیر و سالم را برای شما فراهم می کند.

Choobi-163

خانه های چوبی در برابر سرما و گرما انرژی بسیار کمتری برای گرمایش و سرمایش نیاز دارند زیرا فضای داخلی خانه چوبی دما را به خوبی تنظیم می کند.

خانه چوبی نه تنها راه حل ارزان تری است، بلکه سریعتر و مقرون به صرفه تر از سایر رقبا در ساخت مسکن است. با این حال، نیاز به یک تیم مجرب دارد که نه تنها بدانند از چه چوبی برای ساخت خانه چوبی استفاده کنند بلکه بدانند بهترین راه برای عایق کاری و ساخت خانه چوبی ایمن چیست؟

Choobi-160

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت خانه چوبی و بررسی طرح های خانه های چوبی، با مهندسین با تجربه ما در مجموعه چوبرا تماس حاصل فرمایید.

02122315420

09109781249

09127992988

ضمناً، می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه چوبرا، به نشانی Khoonehchoobi.com نمونه پروژه های اجرا شده را ملاحظه بفرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *